مطالب مرتبط:
تمهیدات جدید سازمان سنجش برای حفظ سلامت کنکور 1403
تمهیدات جدید سازمان سنجش برای حفظ سلامت کنکور
حسن روحانی: مدام می گویند فاز 11 پارس جنوبی را بدون برجام و توتال راه انداختیم؛ ما با توتال قرارداد بستیم که تمام گاز فاز 11 را تزریق می کند نه اینکه برداشت کنیم / ما و چین می خواستیم نحوه اجرای این تکنولوژی را از توتال یاد بگیریم
اجرای مرحله پایانی طرح کالابرگ الکترونیکی در اردبیل +فیلم
تصاویر| نشست خبری اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-09اجتماعي

اجرای سنجش سلامت بیش از 33 هزار دانش آموز در مازندران


مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران ضمن اشاره به اینکه تاکنون سنجش سلامت بیش از 33 هزار دانش آموز در مازندران اجرایی شده است، اظهار کرد: سنجش نوآموزان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و این فرصت تمدید نمی شود.

- ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران ضمن اشاره به اینکه تاکنون سنجش سلامت بیش از 33 هزار دانش آموز در مازندران اجرایی شده است، اظهار کرد: سنجش نوآموزان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و این فرصت تمدید نمی شود.

سید سروش ساداتی جمالی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سنجش نوآموزان در بدو ورود به دبستان در مراکز جامع سلامت استان انجام می شود و بیش از 33 هزار نوآموز سنجش شنوایی، بینایی، گفتاری، جسمی و حرکتی شدند.

ساداتی جمالی با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و خانواده هایی که تاکنون مراجعه نکرده اند باید هر چه سریعتر نوبت گرفته و به مراکز سنجش مراجعه کنند، تصریح کرد: انجام سنجش بدو دبستان شرط اصلی ثبت نام نوآموزان در کلاس اول است و به هر دانش آموز برگه سلامت از مراکز سنجش داده می شود.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران یادآور شد: متولدین یک مهر 1396تا 31 شهریور 1397با مراجعه به سامانه http://my.


برچسب ها: مدیر آموزش و پرورش استثنایی - سنجش نوآموزان - مازندران - آموزش و پرورش استثنایی - مدیر آموزش و پرورش - نوآموزان - سنجش
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سنجش سلامت بیش از 33 هزار دانش آموز در مازندران

اجرای سنجش سلامت بیش از 33 هزار دانش آموز در مازندران